Una di e premesse di u 2023 hè chì hè più prubabile di esse l'annu di u Mac. Tramindui in a so versione Air è Pro di a gamma MacBook, passendu per u presumibile iMac Pro chì pò esse creatu, tutti venenu l'annu prossimu. . Pigliendu questi rumuri in contu, ci vole à dì chì a cumpagnia americana ùn vole micca chì i prublemi chì sò ghjunti à a fine di l'annu in Cina cù restrizioni, prutestazioni è chjusi tornanu. Dunque, si parla chì Apple trasfiriri a pruduzzione à u paese vicinu, Vietnam.
Hè chjaru chì per esse in u cima di i charts di vendita, produzzione è qualità, a fabricazione di i dispositi deve esse una priorità. Quist'annu una seria di prublemi sò ghjunti in Cina, in particulare cù u prublema di restrizioni di u guvernu in relazione à COVID-19. Restrizioni chì sò state accumpagnate da prutestazioni di massa da i travagliadori, chì anu cusì vulsutu dimustrà u disaccordu esistente cù alcune decisioni.
Per quessa, unu di i mutivi principali di Apple hè di pruvà à riduce a forte dependenza chì anu da a Cina. Per quessa, trasfirìanu a pruduzzione, una parte, à u paese vicinu, Vietnam. Apple pensa à pruduce alcuni mudelli MacBook Pro in u paese à partesi di maghju 2023. Sicondu Nikkei Asia, micca solu Mac. Tutti i prudutti di punta Apple basu avè un locu di produzzione oltre a Cina. iPhones in India è MacBooks, Apple Watches è iPads in Vietnam.
L'hà faciule, perchè Foxconn hà annunziatu in Aostu 2022 chì hà previstu d'investisce 300 milioni di dollari per espansione e so facilità in Vietnam di u Nordu. Chì aghjunghje à u fattu chì in 2021, l'autorità lucali anu appruvatu una nova fabbrica Foxconn di $ 270 milioni.
Dunque, hè più prubabile chì u prossimu Mac chì cumprà à a mità di 2023 Sò stati fatti in Vietnam ancu s'ellu sò sempre cuncepiti in California.
Sianu the first to comment