Nanzu sta settimana Apple publicatu a versione finale di macOS Catalina 10.15.5. Questa nova versione include nuove funzionalità, u più impurtante hè a funzione di gestione di batterie. Tuttavia ancu un errore hè statu trovu chì impedisce a creazione di backup bootable. Un prublema impurtante chì deve esse risoltu u più prestu pussibule.
In tutte e versioni Betas chì Apple hà publicatu nantu à a nova versione di macOS Catalina 10.15.5, pare chì l'errore in a copia di salvezza di avvio era dighjà prisente. Si prevede di esse riparatu quandu a versione finale hè stata liberata, ma ùn hè micca stata è l'errore persiste.
Mike Bombich da Pulitore Carbon Copy (un prugramma chì gestisce i backup), hà rilevatu l'errore in u backup di avvio nantu à u volumu AFPS di u novu aggiornamentu di u software. U prublema affetta solu da sta versione 10.15.5, cusì i backup precedenti ùn sò micca affettati. Hè cusì, quelli fatti in versione 10.15.4 è precedenti sò esentati da questu errore.
U 18 di maghju, Mike hà mandatu rapporti à Apple avvisendu di l'errore. Si sperava chì a sucietà a curregghessi è à u mumentu di u lanciu di a versione finale, ùn apparissi micca. Tuttavia, ùn sapemu micca perchè, ma l'errore hè quì.
Una di e supposizioni perchè l'errore di salvezza esiste sempre hè chì ùn esclude micca a pussibilità chì esse una soluzione di sicurezza contra prugrammi di terzu. Ancu se l'idea chì Apple hà ignoratu l'avvirtimenti ùn pò esse scartata.
Avemu da aspittà per AppleVedemu se una dichjarazione hè inviata à stu riguardu è se dà una spiegazione affirmannu chì hè un prublema o micca. Puderà currettallu direttamente è cum'è se nunda fussi passatu quì.
Sianu the first to comment