Sembra chì in qualchi ora vedemu ciò chì un novu Mac mini puderia esse in u keynote chì Apple hà preparatu per noi è chì principierà à 15:XNUMX in Spagna. Stu Mac mini ùn duveria micca avè troppu cambiamenti estetichi postu chì e perdite serianu nantu à u tavulinu (in principiu) è ùn avemu vistu nunda.
D'altra parte, u culore grisgiu spaziale puderia esse una di e grandi novità per stu Mac mini è ancu l'arrivu di porti USB C cù Thunderbolt 3, ecc. In questu casu ciò chì vulemu dimustrà vi sò una serie di immagini di un cuncettu di sta squadra in grisgiu spaziu creatu da Viktor Kádár.
A verità hè chì u Mac mini hà un cuncepimentu veramente adattatu à questi tempi ancu s'ellu hè vechju, ma ùn ci hè nunda di male in u salottu o nantu à un tavulinu in ogni uffiziu. Apple hà sappiutu fà un ottimu travagliu di cuncepimentu cum'è sempre hà fattu è l'attrezzatura hè cusì bella avà cum'è quandu hè stata lanciata. In questu casu, Kádár ci mostra un cuncepimentu assai simile in u cuncettu, pò esse un pocu più finu o un pocu più chjucu ma in generale hè assai simile.
Avemu da esse pazienti per qualchi ora è aspettà chì Apple iniziessi a so keynote in a quale presenteranu u novu iPad Pro è parechji Mac, trà i quali puderia esse tranquillamente un Mac mini rinfrescatu à l'internu è cù un ligeru adattamentu à l'esternu. À u mumentu ùn ci hè nunda di chjaru nantu à i Mac chì presenteranu dunque duvemu esse attenti è aspettà u megliu di una keynote chì pareva chì ùn sia mai venuta è chì sia dighjà quì.
Sianu the first to comment