Eufy Dual Camera Smart Doorbell Review

We hebben de nieuwe in handen beveiligingscamera met ingebouwde deurbel van Eufy. Voor al degenen die het bedrijf Eufy niet kennen, kunnen we waarschuwen dat het een van de dochterondernemingen van Anker is, dus in die zin zullen we een product van hoge kwaliteit hebben, met echt uitstekende afwerkingen en een redelijk redelijke prijs gezien directe concurrentie.

In dit geval is het beste aan de camera dat hij naast de deurbel zelf een tweede camera toevoegt die direct op de grond is gericht. In ons land is dit misschien niet erg handig, maar in de Verenigde Staten, waar koeriers laten pakketten op de grond voor onze deur achter het is erg belangrijk om deze camera naar de grond te richten.

Maar laten we de onderdelen bekijken en beginnen met een van de belangrijkste dingen die het ons biedt deze Eufy signature camera. En dit is niets meer en niets minder dan dat het geen enkel abonnement of extra kost toevoegt om alles op te slaan wat de camera detecteert op het moment dat er wordt aangebeld.

En we weten heel goed dat er veel bedrijven zijn die ons niet alleen de beveiligingscamera zelf verkopen om ons huis te beschermen, maar ons ook de bijna verplichte optie bieden om een ​​abonnement te nemen op hun iCloud-service om gegevens op te slaan, in dit geval met de eufy Dual Camera hoef je je nergens op te abonneren omdat het opslag in de basis zelf en lokaal toevoegt.

Ontwerp en belangrijkste kenmerken van de camera

We kunnen niet ontkennen dat het ontwerp van deze camera echt spectaculair is en de mogelijkheid biedt om overal te worden gemonteerd dankzij zijn weerstand tegen water, stof en ander slecht weer. De camera heeft een langwerpig, glanzend zwart design.

Op de markt zijn dit soort postzegels vergelijkbaar met de eufy dubbele camera maar in dit geval vonden we de gouden afwerking van het deel waar de lens zich bevindt en de rest allemaal in het zwart erg mooi. Het negatieve om iets over deze camera te zeggen, is dat de deurbelknop enigszins verborgen is. Dit kan ertoe leiden dat mensen die willen aanbellen gaan twijfelen, omdat het zou geweldig zijn geweest om een ​​soort belmarkering op het ronde deel van de knop te plaatsen om deze gong duidelijk te identificeren. Dit zou het enige negatieve punt zijn dat we vonden aan de camera die aan de buitenkant van ons huis is geplaatst.

Wat betreft de voordelen of belangrijkste voordelen, moeten we zeggen dat: de hoofdlens biedt een resolutie 2K HDR terwijl het secundaire 1600 x 1200 HD is. Het biedt allerlei soorten bewaking met identificatie van mensen tot in de kleinste details dankzij de gezichtsscanner en de mogelijkheid om functies van onze familieleden toe te voegen via de app. Het hoge dynamische bereik maakt gezichtsherkenning en video van mensen mogelijk, zelfs wanneer de achtergrondverlichting duidelijk te zien is.

Het uitzicht dat sommige slimme camera's en deurbellen bieden, is redelijk, de hoeken in dit type camera zijn belangrijk omdat ze ons in staat stellen alles te zien wat er buiten ons huis gebeurt. Logischerwijs deze videodeurbel heeft een microfoon en een luidspreker om direct met mensen buiten te kunnen communiceren. Aan de andere kant biedt het bewegingsdetectie en tochtdetectie, wat hier in Spanje niet echt nodig is, maar in de Verenigde Staten erg handig.

Koop hier uw Eufy Dual Camera voor de beste prijs

Installatie van de camera aan de deur van het huis

In die zin kunnen we zeggen dat de installatie van deze videodeurbel heel eenvoudig is en We hebben een sjabloon in de doos zelf die de installatie zal vergemakkelijken. Deze bestaat direct uit twee gaten voor twee schroeven waarvoor we uiteraard met een boor een gat in de muur zullen moeten maken. Het is helemaal niet ingewikkeld om deze camera aan de buitenkant te installeren.

De basis genoemd als HomeBase 2 die ook in huis zit van deze camera of video deurbel moet aangesloten worden op het wifi netwerk van ons huis, dit is belangrijk om een ​​goed video signaal van de buitencamera te ontvangen en we kunnen stellen dat het bereik in verhouding redelijk is sommige gevallen. In deze gevallen, wanneer het signaal wat eerlijker is, zal de definitie van de camera iets afnemen, dus we raden aan om de basis zo dicht mogelijk bij de deurbel te plaatsen, zodat alles perfect werkt en met een hoge videokwaliteit.

Camera-autonomie van ongeveer zes maanden

In de doos zelf zit een kabel die niet lang genoeg is om de videodeurbel direct op een USB A-bus aan te kunnen sluiten zolang we een buis door de muur hebben, maar dit is meestal niet het geval. Het is daarom de camera biedt een autonomie van maximaal ongeveer zes maanden zoals aangegeven door de fabrikant. Dit kan logischerwijs afhangen van het gebruik dat we aan de camera geven, het aantal keren dat we er verbinding mee maken of op de deurbel drukken, enz.

Waar we duidelijk over zijn, is dat de autonomie van de camera meer dan genoeg is om rustig te zijn. In die zin zijn we er nog niet lang genoeg om te zeggen of de batterij leeg is of niet, maar in de tijd dat we hem hebben getest, heeft hij perfect gewerkt.

Eufy-app, compatibiliteit met andere camera's en Alexa-producten

Sterker nog, dit bedrijf heeft meerdere vergelijkbare producten beschikbaar en de mogelijkheid om ze aan elkaar te kunnen koppelen is echt geweldig. We kunnen alle camera's overal rechtstreeks vanuit onze mobiele applicatie zien en dat biedt de gebruiker echt een uitstekende gemoedsrust.

Het enige probleem dat we tegenwoordig hebben, is dat de meesten van ons niet dezelfde merkproducten hebben, maar daarom biedt Eufy ons in dit geval de mogelijkheid om samen met andere Alexa- of Google-apparaten van deze camera en zijn opties te genieten. niet compatibel met HomeKit Helaas.

Op deze manier kunnen we zeggen dat het mogelijk is om te koppelen met elk apparaat dat compatibel is met Alexa, zodat de luidsprekers ons waarschuwen wanneer iemand aanbelt of we hebben zelfs de mogelijkheid om ze te zien met de apparaten die heb een Amazon-scherm.

De opties en functies die het biedt, zijn echt interessant voor elke gebruiker die thuis constant beschermd wil zijn, te allen tijde wil zien wat er buiten gebeurt en vertrouwt op de functionaliteit en stabiliteit van dit soort actieve beveiligingsproducten.

Mening van de redacteur

eufy dubbele camera
  • Beoordeling van de redacteur