Scourge: Outbreak, en skytter med en spansk smak

Svøpe-utbrudd-0-

Jeg har alltid sett på meg selv som en stor fan av videospill, spesielt de som kjører og førstepersonsskytespill, som spillet som vi analyserer i dag, har en tredjepersonsvisning (Third Person Shooter), Scourge: Outbreak lover mye i sin tilnærming. Før analysen startes, bør det bemerkes at spillet er opprettet i sin helhet av Tragnarion Studios, en utvikler basert på Mallorca og ble grunnlagt i 2003 med bare ni ansatte på den tiden.

Nå selv om det er en 'beskjeden' studie sammenlignet med de store, har den allerede gjort femti designere, kunstnere og utviklere blant sine rekker, så på forhånd har det gitt meg mye håp om å finne noe veldig bra i spillet ... la oss se om det har gjort det.

Svøpe-utbrudd-1-

Når spillet er lastet ned på Steam, skal jeg spille et spill og se hva det har å tilby meg. Til å begynne med er spillmotoren allerede den velkjente Unreal Engine 3, som er lisensiert av Mallorcan-studioet for anledningen, selv om det må sies, har ikke mulighetene for det blitt utnyttet, langt mindre, av og til merkelig grafisk feil og med et diskutabelt kartleggingsvalg. Selv om forutsetningen var god, er sannheten det skiller seg ikke spesielt i noe fra andre TPS når det gjelder spillmekanikk, det vil si lineær fremgang og korridor gjennom scenariene ... til du når en i det fri med påfølgende dekke og skyte. Dette kunne vært morsomt hvis kampene hadde hatt andre mer 'originale' tilnærminger, men det ender opp med å være ensformig og ganske kjedelig (mye sett).

svøpeutbrudd-2

På dette punktet er det lagt spesiell vekt på samarbeidsmodus med andre 3 ledsagere både lokalt og online, Dette er det beste tilskuddet til spillet fordi mekanikken som jeg allerede har nevnt er feil fra de 'sjeldne' animasjonene til karakterene når de beveger seg til omslagene i den rene 'Gears of War' stilen, et spill som drikker i mange aspekter men forblir som en enkel nybegynner som ikke når nivået til mesteren. Lydeffektene er farbare som resten av lyddelen, i tillegg til å se meg selv i behov av varsle sjømenn Når det gjelder spillet i denne versjonen for Mac, så hvis du har en magisk mus, bør du vurdere å endre den når du går for å spille siden sikting og skyting ikke har blitt vurdert for den eneste knappen på denne musen, noe som får meg til å mistenke en enkel port til Mac uten å være spesielt oppmerksom på dette punktet.

I alle fall ser det ut til å være et godt forsøk fra utvikleren å bruke noen timer på et riktig produkt som selv med sine feil det har også gode øyeblikk med intens utveksling av skudd, spesielt når det gjelder åpne områder som ikke er korridorer. Når det gjelder nedlasting av spillet, kan du gjøre det gjennom damp med en av disse to vurderingskodene, som vi gir til de første som gjør utvekslingen:

ZQYXR-TQWIM-TFNAF
70G34-ID3D6-MFHBY

Hvis du vil ha mer, skal vi gi bort så mange koder gjennom vår Twitter-konto som du kan bli følgere av ved å klikke i denne lenken. Den normale prisen på spillet er 7,99 euro med den merkelige DLC på 1,99 euro.