Dracula 3: Calea Dragonului pentru Mac OS X este acum disponibil, Recenzie

Editorul francez de jocuri de aventură Coladia tocmai a lansat Dracula 3: Calea Dragonului pentru Mac OS X, continuându-și seria de jocuri de aventură bazate pe personaje istorice sau evenimente. Disponibilă doar pentru Mac-urile bazate pe Intel, aventura spune povestea unui preot din Italia după sfârșitul Primului Război Mondial care investighează un posibil candidat la sfințenie care pare să fi fost mai degrabă cahoot cu legendarul vampir.

Programul amestecă grafică și scene cinematografice în stilul filmelor, cu călătorii și folclor, mutându-se de la Roma la Budapesta și alte locuri, inclusiv câteva peșteri străvechi din care regele Vlad al III-lea Țepeș (despotul din secolul al XV-lea, ale cărui fapte și nume au fost inspirația pentru contele Dracula) se spune că a scăpat de ei. Autorul Bram Stoker a folosit numele și legenda românească a lui Vlad Draculea ca sursă de inspirație pentru romanul său și, la rândul său, jocul ia sensul literal („fiul dragonului”) ca inspirație pentru apariția jocului.

Acțiunea are loc în 1920. Într-un oraș din Transilvania, a murit o femeie pe nume Martha, care a fost foarte apreciată de localnici, care au considerat că a făcut minuni ca medic. Vaticanului i se cere să canonizeze această femeie, iar această entitate încredințează lucrarea părintelui Arno Morían, a cărui poreclă este aceea de „avocatul diavolului”.

CONTINUA SĂ CITEȘTI restul după salt.

Ritmul narativ, de o importanță vitală într-un titlu al acestor caracteristici, este de o calitate foarte bună. Evenimentele și situațiile cu care ne confruntăm se întâmplă foarte natural, iar ancheta va urma căi care nu vor fi întotdeauna ceea ce ne așteptam. Va fi esențial să se analizeze fiecare milimetru de ecran, pentru a nu rata o singură pistă sau element esențial pentru a merge mai departe.

Caracteristicile lui Dracula 3: Calea Dragonului:

- O investigație pentru a-ți mușca unghiile pe linia despărțitoare dintre mit și realitate.
- Va trebui să strici planurile forțelor ascunse, folosind doar ingeniozitatea și logica ta.