Skontrolujte a nakreslite dva kódy pre hru: Labyrinth Valley

hra-bludisko-2

Dnes sa dočkáme malej recenzie so žrebovaním dvoch bezplatných propagačných kódov pre hru, Údolie labyrintu od vývojára Jordi Mart√ ≠ ni Forns. Tento vývojár nás kontaktoval, aby nám ukázal svoju aplikáciu a regalar un par de códigos para vosotros, los lectores de Soy de Mac. Čo urobíme, je pozrieť si malú recenziu hry a potom zverejníme jednoduché kroky, aby sme sa všetci mohli zúčastniť zo známej sociálnej siete Twitter.

No, začneme tým, že ide o hru, v ktorej je grafické rozhranie a jej hranie prakticky prepojené, ponúka nám pocit, že sme vo vnútri labyrintu vďaka tomu, že ovládame pomocou štýl prvej osoby. Ak chcete ovládať pohyby, otáčajte doľava, doprava a dozadu, stačí, aby sme šípky na klávesnici a myš Magic Mouse alebo Trackpad občas pozreli hore a hľadali „svetlo“ v strede bludiska.

hra-bludisko-1

Po spustení hry si môžeme vybrať medzi tri bludiská ktorý máme k dispozícii a začneme hrať, konečný cieľ je veľmi jednoduchý, dostať sa do stredu bludiska. Osobne už predpokladám, že nie som špecialista na tento typ hier, ale čas, keď som ho hral, ​​urobil svoju prácu, na chvíľu ma to rozptýlilo. Aktuálna cena hry je 1,99 eur a nájdete ju v obchode Mac App Store.

[aplikácia 996519502]

Kódy na obídenie

Už sme poznamenali, že máme dva kódy na stiahnutie hry úplne zadarmo pre vás dvoch, takže aby bolo žrebovanie veľmi jednoduché, nakreslíme ich medzi všetkých, ktorí sú nasledovníci soydemac.com na Twitteri a retweetujte túto frázu: Zúčastňujem sa tomboly o kód hry Labyrinth Valley, ktorý sa rozdáva ďalej @SoydeMac

Aby sme to uľahčili, nechávame tlačidlo Twitter hneď pod týmito riadkami, aby ste vo svojom účte Twitter nemuseli nič kopírovať, stačí stlačiť a zúčastníte sa. Nechali sme Do budúceho pondelka 6. júla je čas zúčastniť sa. Pamätajte, že nás musíte sledovať na sociálnej sieti, aby ste mohli prijať jeden z týchto dvoch kódov, ktoré rozdávame s láskavým dovolením junocreations.com

Veľa šťastia!