Sandisk iXpand Flash Drive 32GB USB 3.0 Review

sandisk-ixpand-4

Den här gången har vi i våra händer "ett tillbehör" som säkert skulle vara bra för mer än en för frågan om delning av filer mellan Mac / PC och iPhone och iPad. Det är ett USB-minne med en Lightning-kontakt från det kända Sandisk-företaget som gör att vi på mycket litet utrymme kan ha ett extra minne för att lagra och överföra data från en enhet till en annan på ett mycket enkelt och effektivt sätt, vi pratar om iXpand Flash Drive.

Först och främst notera att vi har olika funktioner för denna iXpand, från 16 GB utrymme, genom 32 GB, 64 GB och den största kapaciteten som är 128 GB. Om du är en av användarna som har en iPhone eller en iPad och vill öka dess kapacitet att lagra fler foton, videor eller musik.

sandisk-bord

Åtgärden är väldigt enkel och för iPhone eller iPad behöver vi iXpand Drive-applikationen, som vi hittar i App Store och som är helt gratis (när vi ansluter Lightning leder den oss till App Store för dess helt gratis nedladdning). Med det kommer vi att kunna hantera alla dokument, filer, foton på ett enkelt och effektivt sätt.

Användning av IXpand Flash Drive

När vi har laddat ner applikationen kan vi börja hantera våra foton, filer eller musik på ett enkelt och snabbt sätt. Vad denna USB erbjuder oss är möjligheten att ladda ner enheten och få plats i den. Vad mer om vi vill ha fler filer i iXpand för att visa eller ladda ner på Mac, iPhone, iPad eller PC av en vän, bekant eller arbetsrelaterad är det helt enkelt perfekt och snabbt.

Själva iOS-appen Det gör att vi kan återge innehållet och det gör det mycket lättare när vi måste visa en video eller helt enkelt om vi vill lyssna på musik som är lagrad i iXpand Flash Drive.

Sandisk iXpand Flash Drive är verkligen troligt och gör att användaren enkelt kan transportera den var som helst. Det enda vi måste ta hänsyn till är att det inte har en liten krok eller ett hål genom vilket ett tejp eller liknande kan passera och att det inte går vilse.

Redaktörens åsikt

Sandisk iXpand Flash Drive
  • Redaktörens betyg
  • 4.5 stjärnor
44,99 a 115,99
  • 80%

• Design
    Redaktör: 80%
  • ytbehandlingar
    Redaktör: 90%
  • Pris kvalitet
    Redaktör: 90%

Fördelar

• Lätt att använda
  • Intressant pris

Contras

• Det har inte ett ankare att hänga eller liknande

Lämna din kommentar

Din e-postadress kommer inte att publiceras. Obligatoriska fält är markerade med *

*

*

1. Ansvarig för uppgifterna: Miguel Ángel Gatón
  2. Syftet med uppgifterna: Kontrollera skräppost, kommentarhantering.
  3. Legitimering: Ditt samtycke
  4. Kommunikation av uppgifterna: Uppgifterna kommer inte att kommuniceras till tredje part förutom enligt laglig skyldighet.
  5. Datalagring: databas värd för Occentus Networks (EU)
  6. Rättigheter: När som helst kan du begränsa, återställa och radera din information.

1.   oscar sade

Gnider metalldelen mot telefonens aluminium?

1.    Jordi Gimenez sade

Om den vidrör aluminium eller glas om du lägger det upp och ned, men den del som ansluter USB är gummi och kan "tämjas" lite så att den vidrör minst. I recensionen var produkten ny med användning, gummit ger lite mer och knappt gnuggar 🙂

Hälsningar Oscar!

2.   mario andrew sade

Ta en recension av Lexar JumpDrie c20i.
    På bilder ser det bekvämare ut att använda.
    Hälsningar.

1.    Jordi Gimenez sade

Vi kommer att titta på det! Tack för rådet Mario.

Denna Sandisk är väldigt som eh det enda som i iPad om det är sant att det rör vid metallen lite trots USB-tjockleken för att undvika detta.

hälsningar

3.   gregoryduero sade

490 helt lösta problem Full täckning av redovisningskoncept, principer och verktyg Fullständiga självtestprover Stöder och kompletterar de ledande läroböckerna inom ekonomisk redovisning Lämpligt för följande kurser: Financial Accounting, Accounting for Management, Accounting Principles, Accounting I, Accounting II Lätt att följa granskningen av finansiell redovisning Stöder alla de viktigaste läroböckerna för finansiella redovisningskurser. Resultatet är en kortare, förenklad lärobok som täcker alla de viktigaste punkterna i mer långa texter, men är lättare att läsa och mer ekonomiskt i pris. Texten ger en förståelse för planering och kontrolltekniker för försörjningskedjor med ämnen som inköp, tillverkning, lager och logistiksystem. Du kan skilja, åtgärda och påskynda med en bok som kommer att föra alla dina elever till elevernas gemenskap! Handbook of Hope presenterar en omfattande översikt av den psykologiska undersökningen av hopp, inklusive dess mätning, dess utveckling hos barn, hur dess förlust är förknippad med specifika kliniska störningar och terapeutiska tillvägagångssätt som kan hjälpa till att ge hopp hos dem som har förlorat sina. Ända sedan den första EMT-boken skrevs har författarna valt två filosofier för läsaren: En typ är att tillhandahålla den minimala information som krävs och att endast uppfylla de minimikrav som yrket kräver. Att vara den enda medlemmen som två gånger fått det prestigefyllda priset för bästa nyhetskällan från Syracuse Press Club, ger författaren mer än ett decennium av erfarenhet inom offentlig information för att presentera en logisk och omfattande bok. Funktionerna i detta program inkluderar: Kapitel 0, Grafiska teknologilaboratorier, utjämnade träningsuppsättningar, HOT Färgglada diagram och diagram sammanfattar information på ett lättfattligt, visuellt intressant sätt. 'Jag älskar hur det integrerar patologi med alla andra ämnen för en extremt högavkastande recension' - Sheree Perron, tredjeårs läkarstudent, Eastern Virginia Medical School. Naturforskare, amatörherpetologer, herpetokulturister, djurparkproffs och många andra kommer att finna den här boken läsbar och full av relevant naturhistoria och distributionsinformation. https://sites.google.com/site/felidermajidakh/-download-pdf-epub-grammaire-a-l-oeuvre-john-barson A&L Outline Review of Clinical Chemistry gör det enkelt att optimera dina studiesessioner och använda din tid effektivt, och hjälper dig att snabbt hitta nyckelbegrepp. För det andra introducerar Kail forskningsmetoder i kapitel 2 och återgår till metoder igen i varje kapitel. Organisatoriskt beteende [Essentials - 2e erbjuder samma kvalitet på samtida kunskap, utmärkt läsbarhet och klassrumsstöd som har gjort inbunden bok av samma författarteam till en av de bästsäljande OB-böckerna runt om i världen - men i ett mindre paket. Marknadsföring: Principer och perspektiv, 5E är en avancerad text. Rob Brooker, författare till marknadsledande texter inom genetik och introduktionsbiologi för majors, ger sin tydliga och tillgängliga skrivstil till denna nya utgåva. Idag är den riktad mot Always On-generationen som är bekväm med digital teknik, bekvämt med iPhones, MySpace, Facebook, Twitter, Wikipedia och bloggsfären, men inte alltid kunnigt om dess processer, möjligheter och skyldigheter. Den innehåller beskrivningar av hårdvarunivåer av begrepp, så att en designer kan se alla steg i processen från abstrakt design till konkret implementering. Beteckningar som anpassar frågor till inlärningsmål, funktioner och fall finns också. Tygreferens innehåller listor över länkar till dess kompletterande ordlista och färgruta, Fabric Glossary. Mer än 300 nya referenser, inklusive kliniska studier, recensioner och metaanalyser, har också lagts till i texten. För användning med antingen Audio CD-programmet, del 1, tillgängligt för studentköp eller med gratis, nedladdningsbara MP3-filer i Online Learning Center. Omslag Kapitel Komma igång - Kapitel 9 Svar som finns i bilagan. kl4ekd8s2l4s