L'apartat de comunicats oficials d'Apple passa a dir-Newsroom

A la web oficial d'Apple estem veient darrerament un bon grapat de canvis tant a nivell estètic com a en els diferents apartats de l'site. En aquest cas els canvis han arribat a l'apartat web on la companyia de Cupertino situava tots els comunicats oficials de la marca, és a dir, quan van llançar el «Today at Apple», els resultats financers de la companyia, l'obertura dels seus store com la última de Dubai o fins i tot la inversió de capital realitzat a Corning fa uns dies. En aquest apartat web els mitjans podíem veure les notícies en un format de text, sense imatges i tot seguit amb els enllaços a el text. Des d'ara aquest apartat té un format nou més semblant a un bloc i el nom és el de: Sala de notícies.

Apple mai es complica massa amb els noms, Això és una cosa que ja sabem tots, i ara el que ofereixen en aquest apartat del web Newsroom que és exactament el mateix que teníem abans però amb una experiència visual bastant millorada.

Ara a més d'informar-nos dels moviments de la companyia aquest «bloc» d'Apple resulta molt més actualitzat als temps. D'altra banda mentre la web s'actualitzava de forma automàtica i «sense avisar», la signatura de Cupertino col·loca a la editora de New York Magazine als Estats Units, com a responsable d'Apple News. Sí, aquest servei que no està disponible a Espanya i en molts altres països tampoc. D'antuvi segueixen arribant novetats abans de la WWDC per a la qual queda cada vegada menys, esperem que Apple segueixi afegint millores a la web i de fet ens encanta, però volem veure també novetats interessant en el seu maquinari i aquest any sembla es l'indicat. Aquest és l'enllaç a el nou apartat Notícies d'Apple.

Comprar un domini
T'interessa:
Els secrets per llançar el teu lloc web amb èxit

Deixa el teu comentari

La seva adreça de correu electrònic no es publicarà. Els camps obligatoris estan marcats amb *

1. Responsable de les dades: Miguel Ángel Gatón
  2. Finalitat de les dades: Controlar l'SPAM, gestió de comentaris.
  3. Legitimació: El teu consentiment
  4. Comunicació de les dades: No es comunicaran les dades a tercers excepte per obligació legal.
  5. Emmagatzematge de les dades: Base de dades allotjada en Occentus Networks (UE)
  6. Drets: En qualsevol moment pots limitar, recuperar i esborrar la teva informació.