I prughjetti di Apple per apre u so propiu Apple Stores in India puderanu finisce infine, in un novu raportu. Indica chì u guvernu di l'India hà da dà una deroga à Apple dui o trè anni per e leggi di sourcing lucale, per stabilisce i so propri punti di vendita in u paese. U prublema hè chì e leggi di l'India, hè chì e cumpagnie straniere devenu acquistà u 30 per centu di cumpunenti lucalmente, è attualmente ùn accade micca in u casu di Apple postu chì produce a maiò parte di i so prudutti in Cina.
E discussioni di Apple per dà un periodu di grazia per stabilisce negozi lucali, dicenu chì avianu già cuminciatu trà u 'Ministru di e Finanze di u paese orientale ' è u 'Dipartimentu di Politica Industriale è Promozione (DIPP)'.
Intantu, pare chì Apple abbia accettatu l'idea di fà più travagliu è pruduzzione in quellu paese, cumpresi i caricatori fatti in u paese investendu $ 25 milioni in un novu cumplessu di uffici in India, è dinò l'apertura di un novu uffiziu lucale dedicatu à Apple Maps. Questi prughjetti si creanu millaie di novi impieghi in India, si dice ancu chì certe fabbriche cumpresi Foxconn è Pegatron ponu apre una parte di e so pruduzzione in India, Chì duverebbe fà Apple aderisce à e leggi di sourcing lucale, o rende un pocu più faciule. Assumemu chì a recente visita di Tim Cook in India hà avutu l'effettu desideratu dopu tuttu.
Fuente | Tempi di l'India
Sianu the first to comment