Dropbox hè stata una di e cumpagnie chì l'hà pigliatu più tranquillamente per adattà a so applicazione di sincronizazione di schedari per fà cumpatibile cù i prucessori Apple ARM.
avia da muntà un bonu fuss in u vostru situ web dopu a risposta à una quistione in u so situ web di supportu nantu à a versione per i processori ARM per a cumpagnia per annunzià quellu piani avanzati per aghjurnà a so applicazione.
Un pocu menu di una settimana fà, i ragazzi di Dropbox cuminciaru prova in beta chjusa l'applicazione cumpatibile cù i prucessori Apple ARM. Per avà, pare chì i primi testi sò stati un successu cumpletu è a cumpagnia hà appena annunziatu dispunibilità di sta beta per ogni utilizatore.
In questu modu, sè site un cliente Dropbox o utilizate a versione libera è avete ancu un Mac gestitu da u processore M1, M1 Max o M1 Pro, Pudete scaricà sta prima beta è scurdate cumplettamente di utilizà l'emulatore Rosetta 2 per pudè sincronizà u vostru cuntenutu guardatu nantu à sta piattaforma.
In questu modu, l'applicazione pò prufittà pienamente di tutte e funziunalità offerti da i prucessori Apple ARM: più veloce è menu putenza, caratteristiche ideali per l'usu di i dispositi portatili è soprattuttu quandu u travagliu cù schedarii grossi.
Cumu l'aghju dettu sopra, l'applicazione ufficiale di Dropbox ùn hè ancu cumpatibile cù i processori ARM d'Apple, postu chì hè attualmente in beta. Si voli Scaricate stu primu dropbox open beta Per i processori ARM pudete fà via questu ligame
Sianu the first to comment