Cum'è accade in parechje altre occasioni, alcuni di voi sò sicuri di cunnosce sta scorcia di tastiera chì ci pò aiutà à truvà un situ web chì avemu visitatu prima facilmente è rapidamente grazie à a storia di navigazione.
Hè un suggerimentu di tastiera simplice è efficace chì aghju utilizatu ogni ghjornu per truvà quellu situ web chì aghju vistu ieri è chì ùn mi ricordu micca bè u nome o ancu per truvà unu di u mese scorsu. L'opzione per circà a storia di navigazione pò esse fatta in parechji modi in OS X, oghje a videremu quellu chì per mè hè più veloce è più cumpletu.
Si tratta di vede a storia è questu pò esse fattu da a barra di menu premendu cun in a storia, ma hè più veloce è più cumpletu se u femu premendu a cumminazione di chjave cmd + Y. Se a femu avà (mentre leghjite questu) vedrete chì tutta a storia apparisce è soydemac hè tenutu in u campu URL. Questu significa chì se premete cmd + Y di novu, tornerete à u web chì stavate visualizendu. Oltre à mostrà a storia, pudemu cancellà tuttu se scorremu completamente, induve truveremu l'opzione di Sguassà a storia ...
Cù sta simplicità simplice di tastiera, l'accessu à a storia hè veramente veloce è efficiente, chì ci offre una produttività in più davanti à u Mac. Se ciò chì vulemu hè di apre u web direttamente, u mo cunsigliu hès utilizate cmd + T per creà una nova tabulazione è dopu cliccate cmd + Y per apre u web in una tabulazione separata.
Sianu the first to comment