È hè chì ùn ci restanu micca solu cù l'arrivu di a nova versione di macOS Big Sur in a quale sò aghjunte notizie eccezziunali, Apple hà ancu lanciatu un aghjurnamentu di sicurezza eri dopu meziornu per l'utilizatori chì sò stati in macOS Catalina. In questu casu, a versione 10.15.7 ùn aghjusta micca cambiamenti in l'operazione stessa, si tratta una versione di migliurà di u sistema è currezzione di bug chì rientra in u scopu di Apple in urdinatori chì ùn ghjunghjenu micca à macOS Big Sur.
Cusì tutti quelli utilizatori chì, cum'è mè, anu una squadra cun macOS Catalina Pudete avà installà sta nova versione chì aghjusta cambiamenti in a sicurezza è a stabilità di u sistema. Videmu, ùn abbanduneghja micca di solitu e versioni precedenti à l'ultima rilasciata è cume vedemu in questu casu continuanu à currege l'errori di e versioni precedenti.
Cum'è cù e versioni precedenti liberate da Apple è quelli da vene, a raccomandazione in questu casu hè chì aghjurnate u più prestu per uttene hà aghjuntu miglioramenti in a sicurezza è a stabilità di u sistema operativu è beneficiate di e currezzione messe in opera. Queste versioni, cum'è sapete bè, sò totalmente gratuite, allora vi raccomandemu di installarle u più prestu pussibule.
In casu chì avete aghjurnamenti automatichi disattivati, duverete accede direttamente da Preferenze di Sistema è cliccate in l'opzione Updates. Quandu vi accede, vi mostrarà l'opzione di aghjurnà se necessariu.
Sianu the first to comment