Apple hà publicatu a versione 14 per Safari qualchì ora fà in macOS Catalina è cun ella vene u novu cuncepimentu chì permette di visualizà più tabulazioni è l'icone predilette predefinite nantu à u schermu, in più di caccià Adobe Flash una volta per tutte per migliurà a sicurezza Safari è parechje altre novità.
Ora pudemu aghjunghje un fondo à u schermu di casa Safari è pudemu vede in u raportu di privacy i trackers chì bluccate a funzione intelligente anti-crawl di u navigatore Apple.
L'impresa s'impegna à cunfirmà è à migliurà a sicurità di u vostru navigatore è senza dubbitu ste aghjurnamenti sò pienamente raccomandate per tutti l'utenti chì utilizanu u navigatore Apple in Mac. arricurdatevi chì duvete fà li da e Preferenze di Sistema. Una volta cliccatu nantu à l'aghjurnamentu, a nova versione serà scaricata è installata nantu à a nostra Mac, iè, duvemu avè u navigatore chjusu durante l'installazione.
Questa puderia esse l'ultimi o l'ultimi aggiornamenti chì vedemu per Safari in a so versione di macOS Catalina è hè quellu avemu assai vicinu l'arrivu di macOS 11 Big Sur. Hè pussibule chì Apple lanciessi una migliuranza per Safari in macOS Catalina in u futuru ma s'ellu ùn ci hè micca prublemi o bug maiò, a nutizia principale serà focalizata nantu à u novu sistema operativu.
U navigatore continuerà à aghjurnà, indipendentemente da sì avemu o no Big Sur installatu nantu à u nostru Mac, ma serà in fondu per migliurà a sicurità o risolve un bug.
Sianu the first to comment