Apple hà liberatu qualchì ora fà nova versione di macOS Big Sur 11.5.1 in u quale hà curregge alcuni errori rilevati in a versione precedente. Ieri dopu meziornu avemu vistu ancu l'arrivu di a nova versione di iOS è iPadOS 14.7.1 per tutti l'utilizatori.
A sucietà Cupertino hà publicatu pochi aggiornamenti da pocu è assai vicinu à i so sistemi operativi. Ùn hè micca una settimana chì hè stata liberata à a versione ufficiale di 11.5 per i Mac, allora alcuni prublemi sò stati risolti in sta versione.
In ogni casu, ciò chì vi raccomandemu hè di aggiornà u più prestu pussibule per pudè gode di queste cunnessioni nantu à u vostru equipagiu è evità prublemi in u so funziunamentu o ancu in a so sicurezza. In e note di sta nova versione lanciata cù Apple per l'urdinatori, ùn hè micca spiegata troppu à propositu (cum'è di solitu) semplicemente Ci cunsiglianu di installà a versione u più prestu pussibule per migliurà a sicurità.
In u mo casu, a versione 11.5.1 per u MacBook da 12 pollici avia una dimensione di 2,20 GB ma questa dimensione pò esse diversa secondu l'urdinatore. Per installà sta versione u nostru Mac duvemu accede direttamente à u Preferenze di Sistema è cliccate quì nantu à Actualizazione di Software. Una volta chì simu in questu menù, una finestra pop-up apparirà in a quale ci dirà se vulemu aghjurnà u nostru sistema operativu, cliccate nantu à aghjurnà avà è basta. Arricurdatevi di avè l'attrezzatura cunnessa à a rete elettrica per evità chì sia senza batteria è evità prublemi in casu chì l'installazione piglii un bellu pezzu.
Sianu the first to comment