Cum'è u restu di e versioni di i sistemi operativi Apple, macOS Catalina hè statu ancu aghjurnatu eri dopu meziornu. In questu casu a versione liberata da Apple risolve alcuni prublemi di sicurezza è bug truvati in a versione precedente dunque cume sempre cunsigliemu di installà sta aghjurnamentu u più prestu u megliu.
A versione publicata da Apple di macOS Catalina hè 10.15.7 è Safari hè statu ancu aghjurnatu cun ella. Hè evidenti chì Apple ùn hà da lascià da cantu l'utenti chì sò stati in a versione prima di u sistema upirativu Mac currente.Hè per quessa chì lancia stu tippu d'aghjurnamenti à u pane chì lancia per i novi sistemi.
Cumu dicemu in questu casu, si tratta di miglioramenti in e prestazioni, sicurezza è stabilità di u sistema, dunque ùn ci sò micca novità paragunate à a versione precedente in funzionalità. L'utilizatori ponu scaricà sta aghjurnamentu da u Preferenze di Sistema - Actualizazione di Software.
Sè site unu di quelli chì anu aghjurnamenti automatichi attivati, sta versione serà dighjà installata, in ogni casu pudete cuntrollalla direttamente in sta sezione menzionata sopra. E nuove versioni di macOS sò sempre benvenute da l'utilizatori è ancu di più quandu site e versioni riparanu qualsiasi difettu maiò di securità cum'è accadutu cù Big Sur qualchì ora fà. Hè vera chì ci sò utilizatori chì sò riluttanti à aghjurnà i so equipaggiamenti ma noi, cum'è Apple stessa, cunsigliamu l'autorizazione u più prestu pussibule, evitemu cusì i prublemi di sicurità pussibuli è utteneremu migliuramenti in u funziunamentu generale di u sistema.
Sianu the first to comment