A versione ufficiale di macOS Monterey hè stata appena liberata da Apple per tutti l'utilizatori. Questa nova versione aghjusta e novità in Facetima, u cuntrollu universale, u testu in diretta, i novi accurtatoghji, i migliori in AirPlay è u picculu cambiamentu di disignu. Attualmente sta versione di macOS era prevista da l'utilizatori è più dopu à 10 versioni beta, chì si dice prestu.
Avà hè dispunibule è utilizatori chì anu unu di i seguenti computer pudete stallà avà:
- iMac 2015 è dopu
- iMac Pro 2017 è dopu
- MacBook Air 2015 è dopu
- MacBook Pro 2015 è dopu
- Mac Pro 2013 è dopu
- Mac mini 2014 è dopu
- MacBook 12-inch 2016 è dopu
In più di a nova versione di macOS Monterey, a cumpagnia hà ancu lanciatu un aghjurnamentu di macOS Big Sur 11.6.1 per quelli chì ùn ponu micca installà l'ultima versione di u so OS. In questa nova versione Apple indica chì e correzioni di sicurezza è pocu più sò inclusi.
Comunicate, sparte è creanu à un altru livellu. Prufittate a grande nutizia di FaceTime. Scopre u disignu rinnuvatu di Safari. Pigliate a vostra imaginazione è scopre novi modi di travaglià cù u Cuntrolu Universale è i Shortcuts. Aumente u vostru livellu d'attenzione cù i Modi di Concentrazione. È assai assai di più.
Cume avemu cummentatu questu articulu chì avemu publicatu uni pochi ore fà, ricumandemu chì avete l'equipaggiu prontu prima di lancià per aghjurnà. Soprattuttu s'è vo avete un MacBook ricumandemu chì cunnette l'equipaggiu à u socket in casu chì ci vole più di l'espertu per installà, ancu Sempre chì pudete, utilizate u cable per a cunnessione Internet.
Prufittate di ciò chì hè novu in macOS Monterey!
Sianu the first to comment