U serviziu di streaming musicale di Apple ferma imparabile, cum'è Spotify, chì hà attualmente più di 60 milioni di abbonati. Sicondu l'intervista chì Jimmy Lovine hà datu à a publicazione Billboard, Apple Music hà cresciutu assai in l'ultimi trè mesi è attualmente hà una basa di utilizatori di 30 milioni.
À l'ultima cunferenza per i sviluppatori, i tippi di Cupertino anu torna prufittatu di l'evenimentu per annunzià chì à quella data avianu 27 milioni d'abbunati. Trè mesi è mezu dopu anu superatu a barriera di 30, classificendu appena a metà di tanti abbonati cum'è Spotify, u rè incontestatu di a musica in streaming in u mondu.
Nuddu contesta chì Lovine sia un amante di musica, in fattu era unu di i fundatori di Beats Music, ma ammette chì aghjunghjendu novi abbonati, publicendu album esclusivi è battendu tutti i record in stu settore, ùn basta micca à mantene u serviziu di musica streaming d'Apple nantu à u mercatu:
Pensu chì simu in u locu ghjustu, avemu e persone ghjuste è l'attitudine ghjusta per ùn accuntentà ci di ciò chì esiste in stu mumentu. Solu perchè guadagnemu milioni di abbonati è espansione u numeru di cataloghi dispunibili ùn hè micca u truccu. Chì ùn hà da tene.
Ùn pensu micca chì u streaming sia abbastanza. Ùn sò micca d'accordu chì tuttu anderà bè [solu] perchè Apple hè entratu in streaming è i numeri crescenu per questa ragione. Fighjate u catalogu: hè una questione di tempu prima chì l'anni 60 si trasformanu in l'anni 50 è l'anni 50 si trasformanu in l'anni 40. E persone chì stanu à sente i 60 moriranu - Sò unu d'elli. A vita continua. Dunque avete da aiutà l'artisti à creà cose novi chì ùn puderanu mai fà da soli.
Sianu the first to comment