Cum'è a nova versione di macOS Catalina 10.15.5, a sucietà Cupertino hà lanciatu u restu di e nuove versioni di u so sistema operativu sfarenti qualchì ora fà: watchOS 6.2.6, tvOS 13.4.6, HomePod 13.4.6 è iOS 13.4.6. In questa occasione, cum'è in a versione macOS, queste sò versioni per migliurà a sicurezza è hè chì pochi ghjorni fà una squadra di "piratari" hà riesciutu à Jailbreak dispositivi iOS, allora avà ciò chì avemu hè un patch per copre a colpa rilevata da questu equipagiu.
Si tratta di aghjurnamenti semplici è efficaci in a securità di i sistemi, ùn aghjunghjenu micca nutizie significative induve l'utilizatori noteranu cambiamenti in l'usu di u dispositivu. Si tratta ovviamente di patch di sicurezza impurtanti è dunque hè necessariu aghjurnà u più prestu pussibule per evità prublemi.
Sè vo site un utilizatore di Jailbreak, in questu casu a nova versione di l'iPhone o l'iPad ùn hè micca per voi. Queste versioni coprenu cumpletamente u difettu di securità rilevatu per fà u jb è hè qualcosa chì Apple face di solitu quandu si verifica un prublema di stu tippu. Per l'HomePod, e nutizie sò ancu liate à a sicurità è a stabilità di u sistema, dunque hè impurtante chì aghjurniate tutti l'equipaggiamenti quandu puderete per evità prublemi.
Cum'è in macOS, l'impresa scumette nantu à u Aghjurnamenti Automatichi In questu casu, quandu attivate l'Apple Watch, hà sicuramente tuttu prontu per esse aggiornatu cum'è l'iPhone, l'iPad o l'HomePod.
Sianu the first to comment