Cù a presentazione di u novu privé Pro M1 è i testi successivi chì sò stati realizati, pudemu dì chì simu di fronte à una vera maraviglia di tecnulugia è di rispunsibilità. Cù prucessori abysmal, a so capacità di travagliu hà multiplicatu in modu esponenziale. U so fratellu chjucu, u MacBook Air, ùn pare micca male ancu, ma hà una longa strada per andà. Tuttavia, cù stu DIY sèmplice e distanze ponu esse ridutte assai.
Ancu se certi mudelli MacBook Air M1 includenu u stessu chipset cum'è u MacBook Pro M1 13-inch, ma ùn offrenu micca u listessu livellu di prestazione. Perchè? Perchè u MacBook Pro hà un fan di rinfrescante è u MacBook Air ùn hà micca. A chjave, dunque, hè in a capacità di eliminà u calore generatu da u travagliu cù questu computer. Per quessa, cù un mod termale rapidu è faciule, pudete ottene u MacBook Air per avè un aumentu di velocità abbastanza significativu chì face quasi cum'è u MacBook Pro. Vi dicu digià una cosa : pads termichi.
Comu pudete vede in u video di youtuber High in Tech, pads riscaldanti Si ponenu nantu à u dissipatore di calore chì si trova sopra à u chipset M1 in u MacBook Air. Questu chjude a distanza trà u dissipatore di calore è a tappa di fondu di a macchina. In questu modu, a copertina di fondu di u MacBook Air diventa essenzialmente un grande dissipatore di calore. Tira u calore fora di a macchina, piuttostu chè permette di circulà in ellu, furzendu u chip à accelerà termicamente è rallentà.
In i testi Cinebench realizati da High on Tech, u MacBook Air mudificatu hà rializatu un puntu di 7.718. Hè un pocu menu di u puntu di u MacBook Pro M7,764 di 1, è assai più di i 6,412 ottenuti da un MacBook Air M1 senza stu truccu.
Ricurdatevi di fà questu, affetta a guaranzia ufficiale Apple in l'urdinatore.
Sianu the first to comment