Un paru di settimane fà, Intel hà assicuratu chì u so novu processore Alder Lake Core i9 era più veloce di u M1 Max d'Apple. Avà, cù u primu digià in u mercatu muntatu nantu à un laptop MSI, i paraguni currispundenti sò stati fatti fora di i laboratorii di u fabricatore di chip nordamericani.
È a verità hè chì tecnicamente iè, u novu prucessore Intel hè più veloce, ma s'è vo fighjate à i dati, vi vede chì in realità chì "vittoria" hè da u minimu, è facenu un paru di "trapdoors" per pudè fà. disse affirmazioni.
Nantu à a carta, s'ellu ci ferma solu à i dati chì l'applicazione tira Geekbench, u benchmark in teste di rendiment di u processatore, Intel pò pretende chì u so chip Alder Lake Core i9 hè più veloce di u M1 Max d'Apple.
Ma a verità hè chì, se fighjate cumu a prova hè realizata, è in quali cundizioni, a verità hè chì Intel ùn pò micca ottene assai da una dichjarazione cusì forte.
Questi testi Geekbench sò stati realizati nantu à un laptop appositamente cuncepitu per u ghjocu, u MSI GE76 Raider. È i risultati di a putenza di trasfurmazioni cruda di l'i9, sò assai boni, ma solu batte u M1 Max da 5%. Moltu ghjustu, veramente.
In a prova di CPU multi-core di Geekbench 5, l'Alder Lake Core i9 hà avutu un 5 percentu di vantaghju annantu à u processore d'Apple. In a prova di core unicu, a migliione di Alder Lake hè stata di 3,5 per centu. questu hè in fondu una cravatta. Una diferenza imperceptible per l'utilizatori, senza dubbitu.
L'i9 cunsuma trè volte di più cà l'M1 Max
Ma Intel ùn hà micca ghjucatu ghjustu per diventà u vincitore. Durante a prova multi-core Cinebench R23, u laptop Alder Lake cunsumava constantemente più di 100 watt, cù picchi trà 130 è 140 watts. Se paragunemu cù u cunsumu di u M1 Max, chì era 39,7 watts, dicemu chì per esse un processore laptop ùn hè micca un vantaghju.
Allora s'è no unplug the MSI da u currenti elettricu, è aduprà cù a bateria, chì superpotenza di l'i9 per arrivà à "superà" u M1 Max dura un suspiru, mentri cù u processore Apple avete autonomia di parechje ore senza prublema .
È a seconda "trappula" hè nantu à a prestazione grafica di u laptop MSI. Se accoppiate quellu laptop di ghjocu Core i9 cù a so GPU Nvidia RTX3080Ti, cusì sicuru, i diffirenzii sò drammatici si paragunate cù u graficu internu di u M1 Max.
U MSI ottene un puntu OpenCL di 143.594 contru à u 59.774 di u M1 Max. Ma questu ùn hè micca un veru paragone. Utilizendu solu a GPU integrata di u processore Intel, e cose pareanu assai diffirenti. Ci hè Intel ottenutu solu 21.097 punti.
In breve, u laptop MSI GE76 Raider hè capaci di strincà u processore i9 per superà a velocità M1 Max da 5%, ma essendu cunnessu, perchè ghjunghje à quella velocità cunsumendu trè volte più di u processatore Apple.
È in u rendiment gràficu, vince u MSI sempre chì utilizate u gràficu dedicatu per u ghjocu Nvidia RTX3080 Ti. Se tirate l'integrata da Intel, perde a paraguni cù l'integrata da u M1 Max. Dice questu, l'i9 vince, ma ingannendu.
Sianu the first to comment