Sandisk iXpand Flash Drive 32GB USB 3.0 Recenzie

sandisk-ixpand-4

De data aceasta avem în mâinile noastre „un accesoriu” care sigur ar fi bun pentru mai mult de unul pentru problema partajării fișierelor între Mac / PC și iPhone și iPad. Este un stick USB cu un conector Lightning de la renumita firmă Sandisk care ne permite să avem în foarte puțin spațiu o memorie suplimentară pentru a stoca și transfera date de la un dispozitiv la altul într-un mod foarte simplu și eficient, vorbim despre iXpand Flash Drive.

În primul rând, rețineți că avem capabilități diferite pentru acest iXpand, de la 16 GB spațiu, până la 32 GB, 64 GB și cea mai mare capacitate de 128 GB. Dacă sunteți unul dintre utilizatorii care au un iPhone sau un iPad și doresc să-i măriți capacitatea de a stoca mai multe fotografii, videoclipuri sau muzică.

sandisk-table

Funcționarea este cu adevărat simplă și pentru iPhone sau iPad avem nevoie de aplicația iXpand Drive, pe care o găsim în App Store și care este complet gratuită (atunci când conectăm Lightning, ne direcționează către magazinul de aplicații pentru descărcarea totală gratuită). Cu acesta vom putea gestiona toate documentele, fișierele, fotografiile într-un mod simplu și eficient.

IXpand Funcționarea unității flash

Odată ce am descărcat aplicația, putem începe să ne gestionăm fotografiile, fișierele sau muzica într-un mod simplu și rapid. Ce ne oferă acest USB este posibilitatea de a descărca idevice și de a economisi spațiu pe acesta. Mai mult dacă vrem să transportăm mai multe fișiere în iXpand pentru a le arăta sau descărca pe Mac, iPhone, iPad sau PC-ul unui prieten, cunoștință sau serviciu, este pur și simplu perfect și rapid.

Aplicația iOS în sine Ne permite să reproducem conținutul și acest lucru face lucrurile mult mai ușoare atunci când trebuie să prezentăm un videoclip sau pur și simplu dacă vrem să ascultăm muzică stocată în unitatea flash iXpand.

Unitatea Flash Sandisk iXpand este foarte probabilă și permite utilizatorului să o transporte cu ușurință oriunde. Singurul lucru pe care trebuie să-l avem în vedere este că nu are un cârlig sau o gaură mică prin care să treacă o bandă sau ceva similar și că nu se pierde.

Opinia editorului

Unitatea Flash Sandisk iXpand
  • Evaluarea editorului
  • Evaluare de 4.5 stele
44,99 a 115,99
  • 80%

• Desen
    Editor: 80%
  • terminat
    Editor: 90%
  • Calitatea prețului
    Editor: 90%

Pro-uri

• Ușor de utilizat
  • Preț interesant

Contras

• Nu are o ancoră de agățat sau similară

Lasă comentariul tău

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

*

*

1. Responsabil pentru date: Miguel Ángel Gatón
  2. Scopul datelor: Control SPAM, gestionarea comentariilor.
  3. Legitimare: consimțământul dvs.
  4. Comunicarea datelor: datele nu vor fi comunicate terților decât prin obligație legală.
  5. Stocarea datelor: bază de date găzduită de Occentus Networks (UE)
  6. Drepturi: în orice moment vă puteți limita, recupera și șterge informațiile.

1.   Oscar el a spus

Partea metalică se freacă de aluminiul telefonului?

1.    Jordi Gimenez el a spus

Dacă atinge aluminiu sau sticlă dacă îl puneți cu capul în jos, dar partea care conectează USB-ul este din cauciuc și poate fi „îmblânzită” puțin, astfel încât să atingă cel mai puțin. În recenzie, produsul a fost nou cu utilizarea, cauciucul dă puțin mai mult și abia se freacă 🙂

Salutări Oscar!

2.   Mario Andres el a spus

Faceți o recenzie a Lexar JumpDrie c20i.
    În fotografii arată mai confortabil de utilizat.
    Salutări.

1.    Jordi Gimenez el a spus

Ne vom uita la el! Mulțumesc pentru sfatul Mario.

Acest Sandisk este foarte bine cum e singurul lucru pe care iPad-ul, dacă este adevărat, atinge metalul puțin, în ciuda grosimii mici a USB-ului, pentru a evita acest lucru.

În ceea ce priveşte

3.   gregoryduero el a spus

490 de probleme complet rezolvate Acoperirea completă a conceptelor, principiilor și instrumentelor contabile Examinări complete de auto-testare Sprijină și completează manualele de referință în contabilitate financiară Potrivit pentru următoarele cursuri: Contabilitate financiară, Contabilitate pentru management, Principii contabile, Contabilitate I, Contabilitate II Revizuirea ușoară a contabilității financiare Sprijină toate manualele majore pentru cursurile de contabilitate financiară Rezultatul este un manual mai scurt, simplificat, care acoperă toate punctele majore găsite în texte mai lungi, dar este mai ușor de citit și mai economic în ceea ce privește prețul. Textul oferă o înțelegere a planificării lanțului de aprovizionare și a tehnicilor de control cu ​​subiecte precum achiziționarea, producția, depozitul și sistemele logistice. Puteți diferenția, remedia și accelera cu o singură carte care îi va aduce pe toți studenții dvs. în comunitatea cursanților! Manualul Speranței prezintă o imagine de ansamblu cuprinzătoare asupra anchetei psihologice a speranței, inclusiv măsurarea acesteia, dezvoltarea acesteia la copii, modul în care pierderea acesteia este asociată cu tulburări clinice specifice și abordări terapeutice care pot ajuta la insuflarea speranței celor care și-au pierdut a lor. De când a fost scrisă prima carte EMT, au existat două filozofii alese de autori pentru cititor: Un tip este acela de a furniza informațiile minime cerute și de a îndeplini doar standardele minime cerute de profesie. Fiind singurul membru care a primit de două ori prestigiosul premiu Best News Source de la clubul Syracuse Press, autorul aduce mai mult de un deceniu de experiență în domeniul informațiilor publice pentru a prezenta o carte logică și cuprinzătoare. Caracteristicile acestui program includ: Capitolul 0, Laboratoare de tehnologie grafică, seturi de exerciții nivelate, diagrame HOT colorate și grafice rezumă informațiile în moduri ușor de înțeles, vizual interesante. „Îmi place modul în care integrează patologia cu toate celelalte subiecte pentru o revizuire cu randament extrem de ridicat” - Sheree Perron, student în anul III la Medicină, Eastern Virginia Medical School. Naturaliștii, herpetologii amatori, herpetocultorii, profesioniștii din grădina zoologică și mulți alții vor găsi această carte lizibilă și plină de istorie naturală relevantă și informații de distribuție. https://sites.google.com/site/felidermajidakh/-download-pdf-epub-grammaire-a-l-oeuvre-john-barson Revizuirea schemei A&L de chimie clinică vă permite să vă optimizați sesiunile de studiu și să vă folosiți timpul eficient și vă ajută să localizați rapid concepte cheie. În al doilea rând, Kail introduce metode de cercetare în capitolul 2 și revede din nou metodele în fiecare capitol. Comportamentul organizațional [Essentials - 2e oferă aceeași calitate a cunoașterii contemporane, lizibilitate excelentă și suport în clasă, ceea ce a făcut din cartea cartonată a aceleiași echipe de autori una dintre cele mai bine vândute cărți OB din întreaga lume - dar într-un pachet mai mic. Marketing: Principii și perspective, 5E este un text de ultimă generație. Rob Brooker, autorul unor texte de piață în genetică și biologie introductivă pentru specialități, aduce stilul său de scriere clar și accesibil la această nouă ediție. Astăzi, este direcționat către generația Always On, care este în largul său cu tehnologia digitală, confortabilă cu iPhone, MySpace, Facebook, Twitter, Wikipedia și blogosferă, dar nu întotdeauna cu cunoștințe despre procesele, posibilitățile și pasivele sale. Incorporează descrieri de concepte la nivel hardware, permițând unui proiectant să vadă toți pașii procesului de la proiectarea abstractă la implementarea concretă. Există, de asemenea, denumiri care aliniază întrebările cu obiectivele de învățare, caracteristici și caz. Fabric Reference include liste de linkuri către dicționarul însoțitor și caietul de mostre, Fabric Glossary. Peste 300 de referințe noi, inclusiv studii clinice, recenzii și meta-analize, au fost, de asemenea, adăugate textului. Pentru utilizare fie cu programul CD audio, partea 1, disponibil pentru cumpărarea studenților, fie cu fișierele MP3 gratuite, descărcabile din Centrul de învățare online. Acoperă capitole Introducere - Capitolul 9 Răspunsuri găsite în anexă. kl4ekd8s2l4s